AutoMax Group s.r.o.
Tel: +420 737 211 913


Vysokotlaký čisticí stroj s ohřevem LKX 2015 LP

LKX 2015 LP

  • 4-pólový elektrický motor (1450 otáček / min.) s termickou ochranou a vodním chlazením
  • Tři keramické písty, mosazná hlava lineárního čerpadla s vestavěným by-pass ventilem
  • Nízkonapěťový systém Total Stop
  • Sací a přívodní ventily z nerezu
  • Vertikální hořák s vysoce tepelně výkonnou ocelovou cívkou
  • Ventil pro regulaci teploty s velmi citlivým nerezovým čidlem
  • Integrovaná nádrž pro nepřímé sání detergentu o objemu 3 l
  • Přídavný motor hořáku
  • Odolný ocelový rám

Standardní výbava

  • Pistole M22 - 3/8" s rychlospojkou
  • Stříkací nástavec 900mm s rychlospojkou
  • Tryska typ 045
  • Elektrický kabel 5m
  • Vysokotlaká hadice 10m

Nadstandardní výbava

  • Naviják hadice s brzdou (hadice není součástí)
  • Na vyžádání modely s hlavou nádrže a / nebo se zařízením proti tvorbě vodního kamene
  • LC PRECAL - přípravek proti tvorbě vodního kamene (4 x 5l)

Parametry

  • kód: 8.621.2935
  • max. teplota: na vstupu 40°C / na výstupu 140°C
  • napětí: 400 V ~ 50 Hz
  • otáčky za min.: 1450 RPM
  • pracovní tlak: 200 bar
  • průtok: 900 l/h
  • přikon: 7300 W
  • rozměry (mm): 940 x 650 x 900
  • váha: 128 kg

Máte zájem o vysokotlaký čisticí stroj s ohřevem LKX 2015 LP RA (třífázový) LW1808? Kontaktujte nás

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky zpracování osobních údajů.


Vysokotlaké čističe

Zkroťte nánosy zašlé špíny. Ideální pomocník na odolnou a mastnou špínu.

Více

Reference

Představujeme naše realizace z oblasti čisticí úklidové techniky.

Více ›

O značce Lavor

Lavor PRO

Více ›

Rychlý kontakt

Tel:+420 733 219 798             +420 737 211 913          (mycí boxy/mycí linky)


© 2024, AutoMax Group s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑